今日天氣真係熱到爆  !!!!!!

 

著T恤都沖涼咁濕哂〜身邊朋友都問我做乜唔著背心,我都好想好想著背心仔岀街啊L

但小妹我天生係多毛怪 ,平時都要脱毛先岀得街

 

問題黎啦!我唔係唔脱毛,而係我係用剃刀架 

每兩三日就要剃一次,有時仲要啲毛毛倒生喎!搞到成個underarm黑色一點點仲有時紅腫左。剃左都唔敢舉起手見人啊〜!

sis教過我用蠟紙或者蜜蠟脱毛 

但我覺得拉扯得多對皮膚唔係咁好,而且我脱腋下尼啲位咁嫩,點敢拉扯喎。所以小妹一直都好想做激光腋下脱毛!(其實我好多部位都想脱,但腋下嚴重啲)我上網睇過激光脱毛邊間好、有冇副作用、會唔會好似我剃毛咁啲毛毛會倒生。原來激光毛後護理都好簡單架咋!

 

搵左三間激光毛,分別係Dermes  vs Medilase  vs Lumiere 

 

見到Dermes 本身都幾心動架!貪佢最only, sor. 但佢既價錢真係貴到嚇親我!莫講話我學生妹負擔唔起Dermes個價錢啊,連我家姐係職場打滾左咁多年都話好貴囉。所以Dermes 就實唔考慮架啦!

謝婷婷個Medilase 見好似好多廣告,買得好勁咁。另一個Lumiere 聽人講都拍得上以上兩間公司,但價錢平過以上2間。

開心share下我搵到既資料搜集先hehe,以下是2016激光毛價錢:

腋下: Dermes $ 10800 / Medilase $ 9000 / Lumiere $ 9000

全腿 :Dermes $ 48600 / Medilase $ 31600 / Lumiere $ 31200

講住2個部位先,其他我未搵。

雖然Medilase  Lumiere 價錢旗鼓相當,但我就係比Lumiere平幾百既誠意打動左(窮學生係咁架啦!)

係我比Lumiere打動既同時我發現Lumiere好多優惠架!(oh my god!) 我見Lumiere其實仲有學生優惠啦,另外我check左佢facebook發現佢仲有個極抵既promotion 做緊!可以 $ 980 選購佢地 755nm 無痛激光永久脫毛療程! 部位三選一啦:腋下 / 上唇 / 比堅尼V線。我覺得淨係做腋下已經抵哂。

講多少Lumiere啲激光毛資料先。部機佢地用 Candela GentleLASE PRO LE 755nm既。 是美國鐳射醫學會認可的最佳脫毛科技,個技術、堪稱係市場最新、最快、最有效既永久脫毛儀器 ! 佢地仲有個專利Dynamic Cooling Devic技術,智慧型動態冷卻系統,又有Artificial-Intelligence人工智能系統。比我一種好安心可靠既感覺囉。我試過打上去Lumiere問價錢啦,點知個姐姐勁好人囉!又肯解答我問題,服務態度又好喎。

 

 

我決定儲定錢去激光啦,好快!我就可以擺哂啲毛毛啦!!!

 

 

 Candela GentleLASE Pro LE 755nm 激光永久脫毛 $980 三選一部位優惠:  promotion-hairremoval980.lumiere.com.hk

 

arrow
arrow

    bee 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()