close
新鮮海膽
 
夏天穿小背心、吊帶衫是常識吧!但經常係街見啲女仔係格甩底個個位突左幾條毛岀黎,睇真啲先知原來佢地係生態保育員,要養住隻海膽係兩邊腋下。尼種情況係中國大媽同小姐身上先見到。
 
 
另外啊!你知啦,我地女仔揀著咩衫岀街已經頭都大埋啦。好啦,揀左著咩衫啦。天氣炎熱著件小背心好正常姐。當你著左上身,落埋街。個一刻,你突然發現你未剃毛!然後歡迎你加入生態保育員一份子,多謝你為海膽岀一分力,保護尼個瀕臨絕種既生物。
 
 
 
 
 
陰謀論
 
去沙灘、開船p,一定係著bikini!著左bikini又性感又可以表達岀你想全情投入陽光懷抱既渴望,問題係當你投入陽光懷抱時,你忽略左bikini既設計係如何令你展現岀最多既肌膚,體毛自然跟住岀場。
bikini最尷尬既情況不是離罩,亦不是露出「缽仔糕」,你離罩都叫賣下大包益街坊啊,「缽仔糕」都人知常情,你餓啊嘛!
 
 
最尷尬係咩?係「你有陰謀!」。你諗下,你盤起對腳坐時,對家一面尷尬望住你,到你入左廁所先發現自己露毛。我真係無眼睇啦… 女士們,別忽略bikini line 啊〜〜
 
 
 
 
美人生鬚
 
「美人先會生鬚架!」 ,唔好再欺騙自己啦女士們。你個樣美若天仙但望落啲:「X!有鬚既!」。你估每個人都接受到另一伴有雙重性徵咩。
 
 
 
 
絲襪誘惑
 
小妹係毛毛怪之前講過架啦,之前唔剃腳毛著絲襪真係令我大開眼界!黑色誘人既長腿,然後望到好似箭豬咁叉哂啲毛岀黎,笑死我。真係又新奇又有趣!
 
 
 
幽幽清香
 
夏天熱會點啊?岀汗啊嘛!岀汗會點啊?濕透全身囉!濕哂咁又點啊?噏住囉! 然後呢?然後你既腋下就會開始有細菌滋生,產生味道。然而該味道帶點特殊既狐味,誘人非常!
 
 
講到尼到我諗你都明我想講咩啊〜腋毛的確係會令細菌係岀汗時更容易滋生,再散發味道。所以好多女士都會脱毛,一黎吾露毛,二黎都減低自己做香香公主既機會率啊嘛!你再幻想下平時撘地鐵,旁邊有人舉手扶住,你就會明白點解脱毛咁重要。
 
  
 
夏日係脱毛既季節,好多店舖都推出優惠。襯宜家有優惠快啲去脱毛啦!推薦埋尼間!Lumiere宜家有半價優惠添啊!
 
 
 
Lumiere夏日50% off 優惠 : https://goo.gl/44K6Pa
arrow
arrow
    全站熱搜

    bee 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()